Diplomafeest bij de WVW

Geplaatst 10 okt. 2013 10:02 door WV Wormer Jeugdzeilen   [ 10 okt. 2013 10:07 bijgewerkt ]
Ook dit najaar kunnen we bij de WVW terugkijken op een geslaagd zeil les seizoen. De prachtige zomer heeft veel plezier gebracht en een flink aantal jeugdzeilers is geslaagd voor hun CWO eisen.

Ook met harde wind konden de meeste aardig uit de voeten. Dit is noodzakelijk, want veiligheid is een belangrijk aandachtspunt bij de lessen. Een klapgijp -linke soep- is immers zo gemaakt als de wind draait.
Bukken!!! Roepen de instructeurs dan.

Al met al is iedereen er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. In het Zwetshuis was het daarom terecht een gezellige boel. Nadat de instructeurs de deelnemers feliciteerden en de vorderingsstaten en/of diploma's uitdeelden was er chips, ijs en limonade.

Nu beginnen we aan een half jaar voorpret, we kunnen haast niet wachten tot seizoen 2014!

Op de foto de geslaagden: Bas van Dantzig, Frank Villano, Gijs Valkhoff, Joris Engel, Kristian Verwoerd, Niek Villano, Pascal Barou, Tim van Dantzig, Charlotte Chevalier, Daniël Koch, Elvira Tempel, Jim de Goede, Quinty Metz, Robyn Hendrix, Dorine Heijnen, Mitchell Bank, Naomi de Wekker, Pieter Zwikker, Pim Huisman, Benjamin Chevalier.