Diploma uitreiking WVW juli 2012

Geplaatst 30 sep. 2012 08:50 door WV Wormer Jeugdzeilen   [ 20 okt. 2012 05:52 bijgewerkt ]
Weer geslaagden bij Watersport Vereniging Wormer.
Echt watersport, afgelopen zaterdagochtend. Zeilles volg je het liefste met een lekker zwoel windje en de afwezigheid van regen. Dat zat er deze keer niet in, maar gelukkig hebben we het afgelopen voorjaar wel een aantal mooie lesdagen gehad. Zo kan het dat we op zaterdagmiddag een vrolijke diploma uitreiking konden vieren. Een flinke groep lokale jeugd was –terecht- trots op de geleverde zeilprestaties. Zo ook de familieleden die zich in het clubhuis (Zwetshuis) van Watersport Vereniging Wormer hadden verzameld. De deelnemers zijn, ondanks het slechte weer, goed in het zonnetje gezet.
Blok 1: Benjamin Chevalier, Igor Henneman, Willem Hupkens, Tobias Jansen, Dante Volgers, Pieter Zwikker, Jeppe de Jager, Naomi de Wekker, Dorine Heijnen, Danique Kieft, Saar Klaase, Vera Ruwaard, Sharon Steijger-Wesel Aertssen, Mitchell Bank, Mette Aten, Rianne Been, Lea Braan, Fenna Spiekerman, Imme Spiekerman, Emily Thimaj, Maartje Thimaj, Roos Sluis, Elisa Volgers, Zita de Jager, Suze de Jager.

Aan de deelnemers van blok 1 zijn certificaten uitgereikt: ”Kennismaken met zeilen in de optimist”.
Blok 3: Laurens de Wijs, Jaimie Duim, Guus Harinck, Tony Koch, Jurgen van der Wal, Anniek Schut, Milan van Leeuwen en Mitch Wesselse.

De deelnemers aan blok 3 hebben het CWO-1 diploma gehaald.
Blok 5: Benthe Aten en Luuk Piet

De deelnemers aan blok 5 hebben het CWO-2 diploma gehaald. Voor meer informatie hierover, zie ook http://www.cwo.nl/